2009-07-30

Fina små sminkväskor


Jag har haft sån jävla sy-abstinens på semestern att jag nästan blev rädd för mig själv. Så jag har gjort två sminkväskor för att stilla den största hungern...

Såhär skrev jag om dom på signerat (skall nog ta mig tid nästa vecka å göra en blogg-shop som många har, tycker det verkar "käckt"):

1. Detta underbara tyg med blommor och fjärilar var urspungligen en retrogardin. Dubbelfodrad med svart kraftigt bommulstyg. Mitt klassiska sminkväskemönster som även funkar grymt bra som partyväska och finns som vanligt endast i ett exemplar =) kostar 90:-bredd 20cm (nedtill) höjd 12 cm. (Såld)

2. Snyggt & retro. Beigeblommigt yttertyg, foder i kraftig denim. Mitt klassiska sminkväskemönster som även funkar grymt bra som partyväska och finns som vanligt endast i ett exemplar =) kostar 90:- bredd 20cm (nedtill) höjd 12 cm.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...