2009-12-18

X - MAS - TAJM



Alltså TACK alla ni som har shoppat av mig denna månaden! Och tack för alla fina ord jag har fått från alla möjliga håll och kanter, det har verkligen varit peppande! Att fler än jag uppskattar mitt nörderi ger verkligen mer energi än vad man någonsinn kan tro. =D

Nu i veckan har jag sytt mycket på julklappar (har en stor familj varav några av dem läser min blogg så bilder blir det först efter jul) och i morgon bär det äntligen iväg mot Götet igen. Har längtat så sjukt mycket och det skall bli galet skönt att fara bort ett tag. Det blir en sypaus nu på minst två veckor. Kommer nog dock inte kunna hålla mig borta från att spana på tyger i GBG - trots storstadspriserna - men är man addicted så är man.

Just det; kamerafodralet vanns av Kajsa Lago i Ödeshög - Grattis!

GOOO JUUUL

1 kommentar:

KATTCHING sa...

hoppas ni får en underbart fin jul babe!! hoppas du hittar några finfina tyger oxå!! ;)

ses när ni kommer tillbax! PUSS!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...