2010-07-09

Blomstertider

Det är sommar och jag har inte upptaterat här så mycket den senaste tiden därför att:

  1. Jag har varit ute och flängt omkring en del.

  2. Det är sommar.
Men jag är inte bara ledig och ligger och fiser i hängmattan, jag har en del roliga grejer på gång just nu, bla har jag utställning 28 aug - 2 sept på Skorpinjon Showroom här i Umeå. Där kommer jag kommer ställa ut konstglas och målningar. Mer info och vernissageinbjudan kommer framöver, men anteckna gärna datumen ni umebor för vernissagen kommer nämligen bjuda på det lilla extra...

P.S Tyget är ett av mina få tygfynd hittills i sommar, en stor bit retrofroté från kupan i piteå för 11:- (!) D.S

1 kommentar:

Välkommen! sa...

jag har antecknat!! :)
och vilket magiskt fint tyg. jag har ännu inte vågat sy nåt av det fina frottétyget jag köpte sist vi va på loppis. jag vill typ bara spara och spara det för evigt! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...