2010-08-29

Bilder från vernissagen

Ja i fredags var det dax för mitt livs första sk separatutställning.
Som vanligt var det förberedelser in i sista minuten.

Här ser vi Jenny, eminent lärare på glaskursen jag gick i våras.

The Gravedigger And The Teacher underhöll på den franska innergården och var bäst.

Här är galleriägaren Jeanette och VK-Evelina (dock i privat regi denna kväll)

Det kom jättemycket folk (jag vart extremt överväldigad bör tilläggas) och enligt Jeanette slog vernissagen alla besöksrekord!

Peppad publik kollar in spelemännen.

Jag var generös och bjöd på vin. (Det är jag på kortet för er som inte vet vem jag är.)

Ända till stängning var det folk kvar. Detta var den roligaste dagen / kvällen på mycket mycket länge. Tack alla som kom!!!

1 kommentar:

KATTCHING sa...

åh det ser ut som att det va en sån bra kväll. ajg ösnakr verkligen att jag hade kunnat vara där. åååh! :( men det kommer väl fler tillfällen. nästa utställning du ska ha, då jävlar! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...