2010-12-13

Tack!

Tack alla ni som kom och hälsade och handlade av mig i går på hamnmagasinet! Jag blir alltid så nostalgisk på hamnismarknaderna, dels för att jag har arrat dom själv i så många år och dels för att det var på en sån marknad som jag "prämiärsålde" för fem år sedan. (Fem år sen? Va? Det känns ju som att jag just börjat sy!)

Hursomhellst. Jag har gjort en ny, lite mindre, modell av mitt elefantmönster. Gjorde en blå också som jag inte han fota innan den blev såld. Dom blev hemskt söta om jag får säga det själv. Den röd-rosa är sydd av ett retrotyg med elefanter på (haha elefanter på elefanten, hohoho, jag är från göteborg för er som inte vet).

Här kommer lite mer julklappstips som går att beställa fram tom fre, sen drar jag till Göteborg och familjen.

Mer info om respektive sak: klicka på bilden





1 kommentar:

Kiiromi sa...

Superfina necessärer och jag älskar dina elefanter.

/Mia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...