2011-12-05

Vad händer?

Nä hörrni. Har jag slutat blogga eller? Jag vet nog inte själv än. Men syr och skapar gör jag hela tiden.
Men jag har iaf sen tre månader tillbaka börjat jobba heltid igen. Och jag trivs sjukt bra med att jobba, för jag får typ jobba med min hobby!
Klicka på bilden så får du veta mer:

Designverkstan på Ungdomens Hus i Umeå men även marknadsföring pysslas det med.

Tiden räcker knappt till någonting så det är även ytterst sparsmakat med både komentarer och läsning på alla grymma skaparbloggar jag brukade vara aktiv på förut.

Jag syr fortfarande mycket och tar fortfarande emot beställningar, bla stod jag och Kattching (tredje året i rad!) på gammlias julmarknad i helgen och vi peppar inför nästa helgs marknad på Hamnmagasinet - som jag även arrangerar. Dessutom bloggar jag på kravallslöjd denna veckan. Mycket kul är faktiskt på gång!

1 kommentar:

Yevonde sa...

åh vad roligt att höra! :)Jobba med sin hobby är fantastiskt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...