2010-03-05

Var med på min blogglista

Nu har jag äntligen en ordentlig blogglista! Tack för hjälpen Åsa, Kattching och Gunn =)

Nu vill jag såklart fylla den med intressanta bloggar - främst om skapande, sömnad, pyssel och inredning, lämna tips/ett hej i komentarerna så länkar jag till dig och du till mig (om du gillar och läser min blogg vill säga)

Jag läser själv olika bloggar ibland, som jag tyvärr har varit dålig på att komentera. Men det skall det bli ändring på - senast i går lämnade Gunn en kommentar - hade hon inte gjort det hade jag ju inte upptäckt hennes blogg tex!

Trevlig helg på er =)
/Gerda

2 kommentarer:

Gunn sa...

Følger deg allerede gjennom Bloglovin' men legger deg gjerne til på blogglisten så kan andre finne den flotte bloggen din :)

Er veldig dårlig kommentere selv, men det er helst forat jeg har så lett for å skrive hele noveller når jeg først setter i gang å skrive, så skal jeg legge igjen sånne på alle bloggene jeg er innom blir det lite tid til å sy gitt! ;)

Men jeg har lovet meg selv at jeg skal bli flinkere, spesielt på slike blogger som din. Vet jo selv hvor artig det er å få tilbakemeldinger på det man lager, og spesielt fra andre som også syr. De vet gjerne hvor lang tid og hvor hvor mye forarbeid det er for å sitte igjen med et produkt som er godt nok håndverkmessig utført til å selge.

Se der, en hel novelle igjen ;) Håper du har ei fin og produktiv helg!

Åsa Tidqvist sa...

det har jag redan gjort, alltså lagt till dig hos mig =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...